summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/tui
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'tui')
-rw-r--r--tui/tui.py35
1 files changed, 21 insertions, 14 deletions
diff --git a/tui/tui.py b/tui/tui.py
index 7d8f565..f91db05 100644
--- a/tui/tui.py
+++ b/tui/tui.py
@@ -7,27 +7,34 @@ from .ansi_draw import AnsiDraw, SuppressDraw
class Tui():
""" Tui - Luokka käyttäjän interaktiota varten """
- # pylint: disable = unused-argument
- def __init__(self, **opts):
- self.bot = opts['bot'] if 'bot' in opts else None
- self.autoplay = opts['autoplay'] if 'autoplay' in opts else False
- self.interact = opts['interact'] if 'interact' in opts else True
- self.suppress = opts['suppress'] if 'suppress' in opts else False
- self.height = opts['height'] if 'height' in opts else 15
+ # pylint: disable = too-many-arguments
+ def __init__(self,
+ bot = None,
+ autoplay = False,
+ interactive = True,
+ suppress = False,
+ height = 9):
+
+ self.autoplay = autoplay
+ self.interactive = interactive
+ self.suppress = suppress
+ self.height = height
# jos ei oo bottia pitää olla interaktiivinen
- if self.bot is None:
+ if bot is None:
self.autoplay = False
- self.interact = True
+ self.interactive = True
self.suppress = False
# jos ei mitään näytetä ei voi olla interaktiivinen
- self.interact = False if self.suppress else self.interact
+ self.interactive = False if self.suppress else self.interactive
# automaattipeli pitää olla päällä jos ei interaktiivinen
- self.autoplay = self.autoplay if self.interact else True
+ self.autoplay = self.autoplay if self.interactive else True
+
+ self.bot = bot(uncertain=not self.interactive) if bot else None
- if self.interact:
+ if self.interactive:
self.kbd = Kbd()
else:
self.kbd = NoKbd()
@@ -49,7 +56,7 @@ class Tui():
# ilman näppiskäsittelijää voidaan lopettaa
- if not self.interact:
+ if not self.interactive:
return Action.QUIT, 0, 0
w, h = len(matrix), len(matrix[0])
@@ -84,6 +91,6 @@ class Tui():
def game_end(self, matrix):
""" tehtävät ihan pelin lopuksi """
- if self.interact:
+ if self.interactive:
self.draw.matrix(matrix, -1, -1)
self.draw.status_line("Kiitos! ")